雲の中で散歩

世界で一番の Live バンド Yellowcard の応援blogです! This is the Yellowcard fan blog. We love Yellowcard !!!!!

--.--.-- --:-- | スポンサー広告 | トラックバック(-) | コメント(-) |
Hello,

Ryan Mendez は BIG IF と一緒に働いているということです!!!

メンデス君自身が UNDERDOGS で教えてくれました


Posted: 26 Feb 2009 09:44

i do actually, ive been working on big if with ryan and sean, helping write and produce the songs and recording them. producing/mixing and some songwriting is what im focusing on now.


Posted: 26 Feb 2009 18:55

i chose not to be a member of the band, i decided i didnt want to tour 300 days a year anymore, or at the very least take a break from that kind of touring for awhile. i am just writing and recording with them, and i actually am in the video for a second and almost all of the shots in the video are from recording at my house. in terms of announcing the band to the public it makes sense to not focus on me since im not actually going to be in the band.



最近、僕は BIG IF でライアンとショーン ( ・ オドネル ) と働いてるんだ。
曲を書くのを手伝ったり、プロデュースやレコーディング、ミキシング、ソングライティングに今は集中してるよ。

僕は BIG IF の ( 表面に出る ) メンバーにはならないことを選んだんだ。
年間 300日を越えるツアーには出たくなくて、本当に少なくとも ( very を付けて強調してくれています )
ある程度のツアーに出るには、あともう少しの間休みたいんだ。
今、僕は彼らと一緒にレコーディングをして、曲を書いてる。
それから、ビデオに一瞬、僕も映っていて、レコーディングのほとんどのショットは僕の家でなんだ。
バンドの公式な発表の立場からすると、僕が BIG IF に本格的に参加をしない以上は僕にフォーカスをしないんだ。



Thank you so much, Ryan Mendez

もー、そういうことはもっと早く教えてくれなきゃ
Ryan Key も
よかった、
少し安心しました。
少しというよりもだいぶかな
本当にどうもありがとう、メンデス君!!!

メンデス君のお家でレコーディングしてるって、何だか嬉しいですよね
Sean Mackin も必ず、きっと何かメッセージをくれるはず
w ライアンの隣には、やっぱりショーン・マッキンがいなくちゃ

メンデス君の書き込みは こちら から

今、こちらは雪が降っているんだけど、
心の中は太陽の光が見えてきました

関連記事
2009.02.27 18:00 | Yellowcard `07 - `09 | トラックバック(-) | コメント(-) |
| ホーム |
